پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمد پارسا دنیای تازه من و بابا

عید 92

1392/1/6 17:27
نویسنده : آرزو
129 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر عزیزم این اولین عیدیه که تو هستی بهار امسال چقدر زیباتره آخه گلی مثل تو رو داریم روزی هزار هزار مرتبه خداروشکر میکنم که خداوند نعمتی مثل تو رو به ما داد. گلم این جشن عید رو ما هر ساله میگیریم و میریم دید و بازدید و کوچولوها عیدی میگیرن. دلم می خواست زودتر بهار شه تا بدون پتو و قنداق ببرمت بیرون آفتاب بخوری و بزرگ شی. حتما از الان که بزرگتر میشی یواش یواش کارای جدید میکنی چقدر ذوق دارم تا هر روز سپری شه و فرداش بیاد!

خداوندا  به حق لبخندهای هر جوانه که غنچه می دهد به تمام کسانی که آرزوی فرزند دارند نظر کن.

 

عکس تو در عید ٩٢

 

اینم عکس هفت سین که البته این مال پارساله چون امسال وقت نکردم سلیقه به خرج بدم

 

اینم سفره ساده امسال  که حتی عکس درست و حسابی ازش نگرفتم امیدوارم سر فرصت عکس بهتری جایگزین کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)