پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

محمد پارسا دنیای تازه من و بابا

من یک مادرم

1392/12/17 13:36
نویسنده : آرزو
218 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یک سال و یک ماه و چند روزی میگذره از اومدنت . از بهار شدن زندگی ام از آب شدن تمام یخ های زمستانی زندگی ام. گلم منو ببخش یرای کوتاهی هایم که میدونم در حقت کردم شاید سرگرمی ها و شاید سردرگمی ها گاهی باعث شده با کودکی تو نسازم ببخش من هر چه سعی کنم این تن من که آدم بزرگ شده گاهی لطیف بودن کودکانه ات را نمیتواند بفهمد. عمر دوباره من بوسیدن هایم را بپذیر که از اعماق قلبم است و آرامشی است بر فوران عشق درونی ام. بارها، بارها و بارها گفتم چقدر دوستت دارم و بازم میگویم دوستت دارم. کوتاهی هایم را برای این دوست داشتنم ببخش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خرید تقویم سال1393
17 اسفند 92 13:44
سلام سال نو مبارک اگه دوست داريد براي کوچولوهاتون تقويم سال 93 رو درست کنيد حتما از وبلاگ ما ديدن کنيد با خريد تقويم در فرمت png ميتوانيد تقويمي با عکس هاي فرزند دلبندتان داشته باشيد. اين فايل ها در اندازه پوستري هستند. http://t1393.blogsky.com