پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمد پارسا دنیای تازه من و بابا

خدایا آخه چرا اینجوری؟

1392/2/29 18:02
نویسنده : آرزو
135 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش عروسی دعوت بودیم مامانی رفتیم ولی چه عروسی!!!!خدایا آخه چرا اینطور شدیم زن ها و مردها قاطی و زن ها بی حیا و حجاب، راحت و ریلکس، بی روسری و با لباس نامناسب. مامانی من شمارو گرفتم و رفتیم بیرون نمیتونستم ببینم زن ها چه راحت گناه میکنن. هر وقت این عروسی ها دعوت میشیم عزیزم ،دلم میگیره انگار مرگ حیا رو به چشم میبینم یا شعله های دوزخ رو، دلم برای آدمهایی میگیره که فراموش کردند دین ما چیه و خدا چی دوست داره. تازه کلی اسراف هم شده بود دیس برنج دست نخورده توی سطل آشغال. واااای خدا  آخه چقدر باید گناه انجام بشه تا زندگی دو جوون شروع شه. شمارا به خدا اگر دست اندر کار عروسی هستین خدارو فراموش نکنین. مامان گلم نه دوست دارم تو این عروسی ها بری، نه عروسیت اینطوری باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)