پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمد پارسا دنیای تازه من و بابا

كادوي امام رضا(السلام عليك يا علي ابن موسي الرضا)

1392/3/2 18:02
نویسنده : آرزو
122 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي تو توي دل ماماني بودي امام رضا ما رو دعوت كرد.با اين كه شرايط طوري بود كه ممكن بود رفتنمون منتفي بشه ولي برعكس طوري شد كه 10 روز تموم اونجا بوديم.هيچوقت اين همه مهمون امام رضا نبودم.پارسا جونم وقتي داخل حرم بودم هميشه بوي غذاي مهمانخانه حضرت ميومد دلم ميخواست تبرك بردارم اما اونجا چون فيش نداشتيم راهمون نميدادن اما يه خانمي به خاطر وجود تو توي دلم و گفتم ميخوام تبرك بخورم رفت و برام يه كمي از غذا آوورد و من و شما خورديم .تازه فرداشم دايي جون يه غذا داشت و دوباره كمي از غذا به صورت تبرك خورديم واي اين ده روز خيلي زيبا و رويايي بود اگرچه چون شما تو دل من بودي نميتونستم خوب زيارت كنم اما همين حضور لذت بخش بود.بعد يه ماه كه اومديم بهم زنگ زدن كه شما تو مسابقه فرهنگي برنده شديد و بيايد جايزتونو بگيريد بعد از 6 ماه چندوقت پيش دايي جون رفت و جايزمونو گرفت من از بين جايزه ها جايزه كودك رو انتخاب كرد خيلي خوشكله برات گذاشتمش كنار زيارتنامه كودك كتاب چرا ميريم زيارت و سنجاق سينه السلام عليك يا علي ابن موسي الرضاو شكلات و كاردستي و تابلو وكلي چيز ديگه.خلاصه غزيزم هرگز سفر مشهد به اين خوشي نداشتم با يه يادگاري خوب.

 قربونت برم امام رضا .مواظب پسرم كه نوه ي خودته و شما از اجدادش هستي باش. باز هم ماروبطلب. منو پسرم زود دلمون برات تنگ ميشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)