پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمد پارسا دنیای تازه من و بابا

شش ماهه شدنت مبارک گلم

1392/5/12 1:39
نویسنده : آرزو
403 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام. دیگه آقا شدی پسرم. گل خوشگلم شش ماه از اومدنت میگذره و توی این شش ماه من خیلی از چیزهارو کشف کردم و هر چقدر که میگذره درکم عمیق تر میشه.نفسم الان شش ماهه که به جای شمردن روزای عمرم روزای بزرگ شدن تورو میشمارم. شش ماهه که خواب هر شبم تویی و نگرانی های مادرانه. شش ماه شده که درد سوزن واکسنو بهتر میفهمم. از سرما میترسم و از گرمای شدید. شش ماه شده که معنی عشق مادرانه را عمیق میفهمم.

دوستت دارم پسرکم.            

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 92 2:47
عزیزم 6 ماهگیت مبارک. سلام دوست عزیز ، دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
سپیده
15 مرداد 92 19:36
6 ماهگیت مبارک عزیز دلم