پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمد پارسا دنیای تازه من و بابا

مشهدی پارسا

1392/3/27 14:32
نویسنده : آرزو
114 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مشتی مامان ١٤ خرداد برای اولین بار شما پا به حرم امام رضا گذاشتی قربون دل کوچولوت برم امیدوارم همیشه قبل اینکه دل تنگ امام رضا شی بطلبت و منم باهات باشم حتما حتما! راستی مامانی ممنونم که موقع نماز صبوری میکردی تا من نمازمو بخونم و اصلا گریه نمیکردی گلم.

مسافرت شیرینی بود اگرچه دردسرای خودشو داشت و من نتونستم چندان زیارت برم اما با وجود پارسا همه چی انگار یه جور دیگه بود و یه صفای دیگه داشت. پارسا تو سفر بدخواب شده بود و هوا هم به شدت گرم بود مجبور میشدیم آب یخ حوضو به صورت و دست پارسا بزنیم. اولش گریه میکرد  اما بعد دید انگار خیلی خوبه برای رهایی از این گرما دیگه گریه نمیکرد. قربونش برم خودم بردمش داخل و چشمشو به حرم آقا نورانی کردم و با هم سلام دادیمپارسا هم چند دقیقه ای به حرم زل زد انگاری که سلام داد.برخلاف بعضی ها که میگن با بچه کوچیک نمیشه مسافرت رفت من میگم خیلی هم سخت نبود فقط کمی پارسا اذیت شد.

4ماه و 5 روز

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)